Friday, December 27, 2013

(24/12/95) Alhamdullilah saya dah besar :')


(24/12/95) Beberapa peraturan yang aku boleh langgar selepas ini. Hahaha. Masuk panggung 18sx tak perlu dipaku oleh sahabat sahabat sekeliling. Yang kedua Cerita ekstrem . Ini sensor sikit kalau boleh adik adik 18sx jangan baca. *Okay ayat macam biasa aku kena* hahahaha. Ok chop! Bukan aku nak melucah. Hampa dapat imagine tak? Tengah kengkawan syok  dok bercerita tetiba semua jadi senyap bila kita mencelah . Then akan ada suara sumbang yang halus menusuk telinga berkata "Tak cukup umoq tak boleh dengaq cerita macam ni" Saat itu kita bagaikan seakan tengah mencengkam bola api panas dan terasa mahu melontar kearahnya ala ala lontar peluru gitu. And the best is aku dapat lakukan everything by myself. Contohnya sebagai. Hm, sebelum ni anything nak mendaftar aku kena bawak mak atau lebih klasiknya waris lah. And now, dah takpayah. Hehehe. Kalau tak tak mungkin akan ada signboard mengatakan "18tahun kebawah perlukan penjagaan ibu bapa" Hm yeah? Itu yang buat tite touching. Hehehe. Tapi itu semua adalah antaranya yang special. Tapi Yang lebih penting, bersyukur lah Allah bagi peluang untuk merasakan kehidupan hingga mencecah 18tahun ni. Alhamdullilah.

Tahun 2013 ni best sambutan birthday. Yala masa zaman sekolah menengah dulu siapa la yang nak sambut birthday aku. Dah lah hujung bulan 12. Semua pulak masa tu masih dikategorikan baby girl and baby boy lagi. Semua jenis ikut family holiday sana sini. Sama lah jugak aku. Sekarang dah study jauh, merantau jauh. Hidup dikalangan sebaya. Memang mati lah aku kena. Alhamdullilah, aku tak dapat tepung. Hanya beberapa bijik telur sahaja yang *Dihempap* diatas kepala aku. Ketika itu aku dan telur diibaratkan bagai aur dengan tebing. Dalam hati berselawat sahaja kerjanya. Acececeh. Semua wishes aku untuk birthday "COME TRUE" Wahhh, dah macam dalam cerita fairy tale kan. Nak apa pappppp depan mata. Aku nak sangat kek Secret Receipe jadi kek utama birthday aku. Alhamdullilah dapat. Siapa sangka? Dapat free pulak tu. Telan telan jadi tahik perut jugak kosong. Hehehe *kiddin* Diharap tahun depan dapatlah pulak BASKIN ROBBIN yeeeeeee? Hikhikhikkkk. Bertuah rasa diri dapat housemate yang awesome dan stupido macam housemate. Jenih otak jalan sekali, mereng sekali, sakai sekali. Jyeah sapa tak suka. Aku just nak cakap thanks dekat Mr. Love and whole housemate for everything. Mak Abah. Kakak and Abang. Kawan kawan tercinta semua. Thanks for the present too. Ily :*


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)