Wednesday, November 20, 2013

Reunion Batch 95' SMKTW (2008-2012)


Alhamdullilah, didalam keriuhan dan kerungsingan yang nak mengadakan Reunion tu akhirnya tercapai jua. Dengan bantuan banyak pihak. Seronok sangat bila kita buat something tu ramai yang bagi feedback yang positif. Yala? Sapa tak suka. Kerja jadi mudah dan senang. Tak payah nak serabut serabut. Aku nak story berkenaan sepanjang reunion ni. Bukan nak cerita berkenaan tentatif program ni pun *taktau lah eja betoi ke dak* hihi. Aku just nak cakap yang aku bangga and puas hati dapat hasilkan satu event yang walaupun kecik tapi meriah. Thanks to batch 95' SKMTW. Especially, Farah. Orang kuat aku ni. Hahaha. Tak banyak pun aku nak cakap untuk enti kali ni. Itu saja kot. Sebabnya aku usahakan jugak menaip ni sebabnya aku nak jadikan reunion salah satu kenangan sebab akan ada satu masa aku akan review balik apa yang aku taip dalam blog kesayangan mucuk mucuk ni.  Lagipun aku tengah menghayati hari hari *kalau cakap hari hari terakhir dah macam nak mati* hahaha. So Hari hari sebelum aku kembali ke KTT. Aku dapat rasa lah yang aku akan buzy punya sem 2 ni. Sementara sem 1 pun terhegeh hegeh buzynya. Sem 2 lagi lah kan? Haha. Apa apa pun tarikh 16/11/2013, Batu Ferighi ni aku akan rindu sampai bila bila. Best moment ever. Kepada yang tadak rezeki untuk join kali ni punya reunion. Takpa, ada rezeki kita jumpa lagi lain tahun. Gambar banyak tapi kemalasan untuk upload tu lebih meguasai diri. So ini saja yang mampu. Tu pun collage. Haha. Ok kawan kawan, aku doakan hampa berjaya. Ada yang dari bekerja pakat nak mula sambung belajar dah hujung bulan ni. Goodluck k Junior. Hahaha. I am Sinioritaaa. Hikhik. Yang bakal bermula semester 2 sama dengan hamba. Sama sama lah kita pulun supaya semester 2 ni akan lebih baiknya daripada semester 1. Akhir kata, hihi. Aku sayang hampa semua Widuri-ian. Itu saja. Assalamualaikum kawan.


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)