Friday, July 26, 2013

Keliru.


Hai hai , sekarang sambil tengah asyik menunggu waktu berbuka aku dan kakakku . Aku update dulu lah benda ni untuk sementara . Post kali ni banyak benda aku nak sampaikan . Cuma aku keliru apa yang sepatutnya aku sampaikan dulu . Hmmm , berfikir sejenak didalam kotak permikiran* Serius cakap aku adalah Chibi/Izzati yang baru sekarang . Serius . Aku tau banyak kengkawan pelik dengan aku yang sekarang . Such as kengkawan dekat SP . Aku rasa Shera the only one yang aku rasa aku pernah story berbanding yang lain . Serius babe , kita semua dah macam sedikit jarak . Sokay aku faham . Nama pun belajar kan ? Cuma satu benda aku nak cakap yang aku sangat sangat rindukan hampa . Serius . Banyak ni serius . Hahahahaha . Tersangat serius post kali ni . Wahahahaha . K . Dah tak serius . Hahaha . Ok stop . Ini betul betul serius . Firstly , aku nak mintak maaf if apa yang aku janji dulu aku tak dapat tunaikan . Mintak maaf sangat sangat . Aku serius rasa bersalah sangat . Aku cuma rasa kekadang macam diri aku sedikit MU***** . Oh shit . Hm , one day kalau kita semua berjumpak adn berkumpul macam dulu balik aku janji aku akan story segalanya dari A sampai Z . Aku mintak maaf . Aku bukan Chibi/Izzati yang dulu . For sure , aku adalah yang dapat membezakan mana baik mana buruk . Aku still keliru. hm. Aku janji aku akan cerita dekat hampa . Kalau benda ni yang takdir tulis untuk aku . Aku terima .


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)