Monday, May 13, 2013

Terima Kasih Allah untuk segalanya :)


Hey yoyoyoyoyoooo . Hehehehe , Chibi sekarang tengah menaip dengan hati yang tersangat happy . Cer tekeeeee ? Kay ell pulak jadinya . Hahahaha . At last , Chibi lulus jugak haaa test jpjnyeeeee . Serius rasa macam tak percaya . Tiga kali bhai failed , ini yang keempat punya test . Dekat tempat yang sama pulak tu . Diri ni terasa macam nak pi berdiri dekat pondok jpj tu sambil menjerit kuat kuat tepi telinga jpj tu " Sayeee sulah bebasnye punnnnnn ! " And terasa sangat nak pergi dekat Pakcik JPJ tu cakap " Kenapa saya boleh lulus encik ? Kenapa encik bagi saya lulus ni ? tolong penampar saya sekarang please encik " Disebabkan faktor wajah Pakcik JPJ tu tersangat laa tetttttt dan aku pun rasa ' Haaaa whatthaaaaa.....? -..-  ' Jadi terpaksa lah aku membatalkan niat aku yang murni tu . After dah lepas bukit tu sebenarnya , yaa aku jujur ni . Aku telahpun bersalsa dalam keta tu . Fuyoo masa pusing roundabout tu aku rasa macam aku tengah drift jaa . Nampak tak ke-EXCITED-kan tu ? Hehehe , nway , nak cakap thanks laa dekat cikgu cikgu latihan memandu tu . Walaupun kekadang bebai jugak rasa . Tapi biasa laa , macam mana pun kita tetap bawah depa . Tetap pelajar yang menuntut ilmu dekat depa . Tapi serius ah , malu kot . 4 kali test jpj muka aku deret mau dok depa nampak . Daripada depa tak kenai aku . Sampai la depa kenai . Hahahaha , siap tanya lagi . " Ni kali berapa hang mai ni ? " Sambil bongkak dan angkuh sekali aku pun berkata " Ini first time oooo " Siakkkk ! So apa apa pun aku memang hargai sangat ilmu yang depa bagi . Then then , first thanks nak cakap dekat Mak and Abah sebenarnya . Tengok gambar atas la wey . Tanpa depa aku NOTHING . Walaupun aku failed banyak kali . Mak jangan tanya ah . Berderet la aku kena ceramah dan sebagainya . Abah tetap chill . Hihihi . Walapun mak suka melakukan aktiviti kesukaan dia tu iaitu ' BELETIAQ ' aku tau itu semua demi kebaikan aku . Mak still jugak support kewangan ulangan latihan aku ni . Banyak jugak duit habis dekat lesen aku ni . Bila dah lulus ni . Rasa macam bersyukur sangat . Sekurangnya dah hilangkan satu bebanan tu . Lepasni , boleh bawak mak drift pi market . Hihihihihihihihi * Ketawa sambil kembang hidung * Second tu thanks ah dekat kakak and abang aku yang tetap steady mengata dekat aku . Hahahaha . Depa jealous and terharu sebenaqnya dapat adik yang secute aku . Muahahahahahahaha . Kengkawan pun tak lupa . Banyak wechat tanya lulus ka tidak . Banyaknya yang caring pasai aku . Big hug* And lastly , Shera sayang thanks for everything . Aku rasa kalau tadak hang maybe aku tak kuat macam ni . Maybe aku akan down sampai bila bila . Maybe ah ? Hang banyak ingatkan aku untuk segala benda . First , hang lah alarm yang terbaik pernah aku ada . Alarm waktu solat aku *sebak terharu* Sekarang aku tau kalau aku ada masalah and bahagia sapa aku nak carik . Kalau kita ingat dekat dia mesti dia ingat kita kan Shera ? Hang selalu pesan . Allah sent you for me . Betoibetoi . Allah sayang aku sebab tu dia hantaq hang untuk sentiasa sebelah aku . Thanks sayang . Aku sayang hang sangat sangat :* And guys , InsyaAllah dalam masa terdekat ni Chibi akan fly jauhhhh dari Penang . Ini bakal bermulanya satu kehidupan yang baru . Mak pun sokong ja . Alhamdullilah . Kalau tak ada apa apa halangan . Memang Chibi akan menuju ke sana . Doakan Chibi k ? Dah betoibetoi confirm baru Chibi bagitau yang sebetoinya . Jadi dah tak lama Chibi nak duduk Penang ni nak lepak dengan kengkawan dekat sini . Sayang sebenaqnya nak tinggai Penang ni . Kalau boleh nak sambung pun dekat dekat sini ja . Tapi rasanya biaq la Chibi merantau jauh sikit dari Penang . Belajar untuk berdikari dan stand atas kaki sendiri . Memang benda tu pun Chibi mintak pada mulanya . Kan ? So kenapa nak kena timbul rasa macam ni . Alaa , pi mai pi mai pun jumpak jugak Penang ni . So tak perlu la nak dirisaukan sangat . Chill sudah . Eh , rasanya aku nak cerita pendek jaaa tadi . Hahaha tapi terasa macam seronok pulak . Terlajak sudahh . Hahaha . Guys ? Chibi harap apa keputusan Chibi buat ni betoi lah . Masa depan aku semestinya berada dalam genggaman aku . Doakan lah ya ? Semoga Allah permudahkan segalanya . Amin . Chibi taip post ni bukan nak gebang atau riak atas sesuatu kurniaan tu Chibi cuma nak ucap " THANKS ALLAH FOR THIS AND EVERYTHING " :')


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)