Tuesday, May 28, 2013

Happy Birthday Abah :*


Hai gais . Hihihi . Semalam kan 28/5/2013 Ya Allah sumpah tak ingat birthday Abah semalam . Hmm , sedih sikit sebenarnya sebab yalah birthday ayah sendiri pun aku boleh lupa padahal benda macam tu aku sepatutnya ambil port dalam hidup aku . Hmm . Sejak study Sepang ni hidup Chibi ' agak ' busy sikit . So serius abah call semalam pun time kelas kaunseling so sempat borak kejap je . What kind of daughter am i ? Hm hm . Tapi sokay ! Hihi . Chibi tahu yang abah jenis yang terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsangatttttttt sporting . And aku sendiri tak dapat imagine macam mana life aku kalau abah tadak . Aku sayang abah sangat sangat . Even thought aku seorang yang tersangat nakal , jahat dan segalanya yang agak kejam bunyinya . Aku tahu yang abah tetap sabar sabar dan terus bersabar melayan kerenah aku yang anak bongsu dia  ni . Abah rajin sangat call aku . And selalu tanya " Adik best dak belajaq sana ? " Arghh sebak sikit . Setiap kali je mesti benda yang sama dia akan cakap . Seperti contoh " Adik jangan buat perangai dah tau , belajaq elok elok , kawan elok elok " Hihi okay abah . I will do it ! InsyaAllah adik sentiasa ingat pesanan abah SAMPAI MATI . Abah selalu ikut rentak aku . Apa aku nak , apa aku suka semua abah akan jadi suka . Dia tak kisah janji benda tu aku BOLEH buat . Abah dalam gambar atas tu yang pakai purple colour tu . Sebab sekarang masa menaip ni Chibi pun tengah pakai purple jugak . Hehehe . Sooooooo Sweeeeeeeeeeeeeeettt ! Hihihihihi . Ya Allah rindu Penang gilaaa . Rindu Penang sangat sangat . So abah , walaupun adik tahu yang abah takkan baca post ni . Hihi . Adik nak semua orang yang baca ni tahu yang adik sayang ABAH . Adik sayang abah sangat sangat sangat . Walaupun adik jahat antara kakak dengan abang . Adik tau yang abah pun sayang adik . Hihihi . Abah selalu manjakan adik . And pemberian abah yang paling adik rasa besar dalam hidup adik adalah Canon Eos 600D Ya Allah serius tak percaya dapat genggam benda tu sekarang and tak pernah expect pun akan dapat . THANKS ABAH . SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-61 TAHUN . Adik sayang abah sangat sangat . Abah lah superduper hero dalam hati adik . No one can replace your place abah . NO ONE ! iloveyouuu abah . Assalamualaikum semua :D


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)