Monday, January 14, 2013

he's my best friend and boyfriend :')


Hai BW semuaa ! Post kali ni berunsurkan kisah Cinta aku . Soo sesiapa rasa dia tak boleh pandang kebahgiaan aku . Aku rasa better abaikan post aku ni . Okay ! Let's start it ! Rasanya tak terlambat lagi kan untuk Chibi wish HAPPY NEW YEAR dekat hampa semua ? Kan kan ? So ? Selamat Tahun baru semua . Alhamdullilah panjang usia kita semua dapat jugak kita semua bersama lagi dalam tahun 2013 ni . Terimakasih Allah . Sorry , lately agak buzy . ULANGAN* AGAK BUZY ! hahaha . So blog ni terpaksa lah Chibi abaikan buat seketika waktunya . Sebagai Ex-Student yang menunggu akan result SPMnya . Semestinya banyak kengkawan Chibi yang bawak haluan masing masing . Guess what ? I miss them soo fucking damnly ! Haish . Maryam ? Husna ? Adila Chibi still dapat lepak sekali . Husna dengan Maryam ? Ehemm ehemmm Fakhrul sekali twin aku yang gemok cute tu ? Husna PLKN 3bulan . Maryam sibuk kerja . Fakhrul jauh nun disana . Haish . So yang banyak spend time dengan Chibi pun adalah the only one Achik . Haha . Dia BFF Chibi dari dulu sampai sekarang . Kalau ikutkan usia perkawanan kami ni . Alhamdullilah , 2013 masuk 4 tahun kami kawan . Dalam relay pulak . Kira kira baru 2 bulan . Teheeeeee *tutup muka dengan bantal* Kami selalu lepak , makan , tengok movie , karaoke . Boleh dikatakan tetiap minggu buat semua tuu . Ada la dalam seminggu tu 2 , 3 hari . Maybe Chibi pun dah tak lama stay Penang . Ada lebih kurang sebulan lebih saja lagi . Then akan stay Ipoh sampai dapat sambung study nanti . Maybe hujung tahun baru sambung ? Tak kisahlah janji sambung jugak . Dah penat duduk negeri sendiri . Nak jugak merantau negeri orang . Soo ? Chibi gunakan peluang semua ni sebaik mungkin dengan Achik . Lagipun tahun ni Achik SPM . Pfttttt ! Achik sebaya aku tapi dia kena turun tahun . Soo , Chibi nak lepak dgn dia awal tahun ni ja . Tengah tahun kena kurangkan , nak dia FOKUS untuk SPM dia . Bahagia aku sekarang dah dapat tutup segala sedih aku yang aku tanggung TAHUN LEPAS . InsyaAllah post akan datang semua berunsurkan kebahgiaan . Tadak dah lah kekecewaan bagai semua tu . MINTAK SIMPANG ler semua tu . " Achik layan Chibi macam kekasih . Tapi bila keluar kami macam BFF , bila marah dia macam ABANG ,  bila melarang dia macam seorang AYAH bagi Chibi " . So thanks Allah bagi aku kebahgiaan semua ni . Doakan hubungan kami kekal hingga Akhir Hayat ye ? AMIN :')


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)