Saturday, December 22, 2012

Si Tua Siti Sara Abd Wahid ♥


Kenapa Sara aku panggil hang TUA ? Sebabnya hang memang TUA pun . hahaha . Pejam celik pejam celik Sara dah 2tahun ouhh kita KAWAN . Aku sayang hang ouhh GEBU . Acececehh , gebu tuuu . Masalahnya gebu kaa ? Hahaha . 23 Disember 2012 kan tarikh harinie Sara kan ? Bangga lah hang kan kan ? Big Day lah konon kan kan ? hahaha . Mesti masa hang tengah baca post ni mulut hang mesti tengah menyebut nyebut haiwan peliharaan hang tu kan ? HAHAHAHA ! Chill ah wey . Macam hang tak kenai aku macam mana . Selamat Pengantin Baru . Eh eh ! Sorry silap lagu = = ' HAPPY BIRTHDAY TO SITI SARA ABDUL WAHID . Tertanya tanya kan ? Kenapa time birthday kita , kita tak dapat sambut dekat ASRAMA dulu ? Kay soalan bodoh :P Apa apa pun aku nak wish ah jugak sikit kan ? Mengata ja lebih , ucap dak pun . hahaha . Selamat Hari Lahir yang ke-17 tahun . Boleh la lepas ni pi berambuih buat lesen KERETA noh ? Boleh lah bawak aku jengajalan naik kereta noh ? Bila lagi noh ? aku harap hang dimurahkan REZEKI . Dimurahkan rezeki dekat PASARAYAKU tu ? hahaha . And aku doakan hang dapat RESULT SPM yang gempak . Kalau result hg gempak dari aku . Aku belanja hang wayang dengan makan . Amacam ? Okay ? Dan aku doakan hang sentiasa bahagia dengan yang TERSAYANG . And and aku mintak maaf tau ? Masa dalam kita berkawan ni aku ada buat hang SAKIT HATI or whateva . Tu semua biasalah wey . Adat berkawan , maki teranjang hang apa semua ni kita dah pun terbiasa kan ? Hahahaha . Yang penting jgn lupa aku . Sebabnya ? Aku sayang hang . Acececehh ayat sweet ja . haha . Kenapa taktau lah kan ? Kita kalau gaduh macam mana pun tetap rapat balik . Kenapa wey kenapa ? Nampak sangat Allah sayangkan persahabatan kita . Dia tak bagi kita gaduh lama lama . Haha . Apa apa pun Siti Sara . Have a blast . Happy Tua Day sayang . Makan tu ingat aku sama . Hehehe . Bye Assalamualaikum . Iloveyou ! :3


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

2 comments:

muslimah sejati said...

comel laa blog kak zaty :) memang best ;)

Ezatie Chomot said...

Hehehe, terimakasih ^^

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)