Tuesday, December 4, 2012

Saya bebas dari esssspiyemmmmmm xD


*Menari Oppa gangnam style*  *Zapin* * Salsa* Hahahaha . Piwiit pakwe pakwe dan awek awek sekalian alam *sambil bunyi tikus seksi* Kenapa dan mengapa aku begitu ke-excitedkan semua ni ? Choi , tanya lagi kaa minachi ? Nampak gambar atas pun hampa sendiri dah boleh teka kan kenapa dan mengapa Chibi begitu terlebih kecemperaannya . Ekceli , harini 4/12/2012 merupakan last payyyyyyyyperrr untuk SPM. So sebagai seorang yang over excited nak habes exam . Aku insan pertama yang keluaq dewan tadi . Cara tu cara tu dah macam budak tadak masa depan kan ? Huish cakap elok sikit . Objektif ja pun tadi aku pun dah naik luak dok tanda A B C D kejadah apa semua . Sekali sekala bagi lah Z ka Q ka ? Kan lebih menyerlah keserasian tu . Lepas aku keluaq . Haaa jangan tanya . Semua pakat keluaq habeh . Last tinggai 3 orang ja sampai waktu exam habeh . So , bila dah habes sekolah ni , first things yang ada dalam kepala ni mesti akan rindu nak pakai kain biru baju kurung putih dengan tudung putih ni . Tadak maknanya nak pi kenduri pakai benda alah ni kan ? Soo , dekat situ pun dah terpikiaq dah . ' Dekat sapa lah aku nak derma baju yang secomel ni , hihi ' Then , lepas ni jadual hidup aku mesti lah penuh dengan membuat segala bagai benda yang sepatutnya usia aku org selalu buat . Contohnya dengan membuat lesen motor dan kereta . Dan mencari part time untuk mendapatkan lebih duit tambahan . Haha . Soo , lusa dah start part time . Hee , excited sikit sebab ini first time carik duit dengan titik peluh sendiri . Disini aku sertakan gambar last aku dengan classmate aku , 5 Iltizam dengan berbaju sekolah . Hmm , aku mesti RINDU zaman sekolah . And seopkosnya aku rindu keadaan belajaq dalam KELAS . Rindu nak gosip dengan Fakhrul , Husna , Maryam dengan Adila . Bye , Assalamualaikum :')







Last from me , yeah ! Now I'm MERDEKA ! No more A B C D , esei dan sebagainya . yess yess ! :D 


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)