Wednesday, December 19, 2012

Cuti Cuti Malaysia :D

Selepas tamatnya SPM Chibi sememangnya seorang yang pemalas untuk meng-updatekan blognya sendiri . Serius , sebenarnya banyak gila moment nak di-storykan . Tetapi dek kerana malas menguasai diri , jadi ? semua tuh hanya tinggal angan angan . Sebelum tu post kali ni mungkin akan panjang berjela sikit . Okay ? Lepas dah kononnya bebas dari SPM ni kan kan ? Hahaha , kaki aku tak berhenti henti berjalan . Haa ? Aku rasa macam aku ni tak pernah berjalan pun ada sampai jadual aku full dengan holiday sana sini . Mak aku offer pegi sana lah , kakak aku offer pegi situ lah . Sebagai seorang yang takkan pernah menolak rezeki . So ? Semua aku pegi . Hahaha ! bapak ah tamak pendek ni . Tapi holiday aku biasa biasa je lah , tak sekaya ampa semua kan ? Holiday luar negara tuuu . Sokay la , still bangga apa holiday dalam Malaysia pun . Okay stop , let's start . 9hb hingga 11hb Chibi holiday dengan Huesna tersayang pegi Kelantan dan Terengganu . Gambar ada dalam lappy , soo ? malas lah nak upload . Then balik tu 12hb mak aku ajak pegi pesta penang temankan sepupu sepupu kecik aku . Aku nak tolak tak sampai hati sebabnya aku dah janji dgn kakak aku dgn Achik nak pegi sekali depa . Soo , pegi jugaklah . 13hb hingga 15hb trip untuk lepasan SPM SMKTW . Yang ini ada gambornya . 






 Banyak lagi gambar , nak tengok ushar album dekat EIYZAD CHIBI . Then , balik daripada trip tu 16hb rehat satu hari dekat rumah , then 17hb tu pegi Zoo Taiping , jugak untuk meneman dan menjadi baby sitter sepupu sepupu kecik aku dekat sana . Sayang mak aku punya pasai . Aku okay ja lah . Walaupun hanya ZOO ? hahaha . Then , jeng jeng . Happy Day ever . 18hb tu hang dengan kakak aku dengan Achik pusing pusing Penang . Rindu dekat kakak aku dah kurang . Alhamdullilah la , sejak Kakak aku dah kenal Achik ni dia okay ja dengan kami . Hihihi . First tempat kami pegi Bukit Bendera . Finally ! Setelah bertahun berbulu tak menjejak kaki kesana . At last dapat jugak sampai kaki ni dekat sana . Yang kononnya special date lah kan ? Romantik gitu dating dekat tempat tempat yang cantik mcm tu . hahaha . 






Lepas dah penat kaki pusing Bukit Bendera kami ke Pesta Penang . Yess ! Untuk yang 2nd time buat aku . Yayyy ! Hahaha . Lepas pusing pesta pegi Quensbay dan balik . Lepas pada semua tu , 19hb iaitu semalam . Hihi , have a great date dengan Achik lagi . Serius dua hari lepak dengan dia . Memang hilang habes rindu . Tapi kejap je la . Then rindu tu datang balik . Karaoke dengan dia and bakal adik ipor tersayang . Soo holiday Chibi mungkin setakat ini saja . Setakat hang untuk meet Achik tu tak perlu distorykan lah disini kan ? Maybe lepas ni Chibi akan lebih buzy dengan lesen motor dan kereta . Partime juga . Masih dalam pencarian lagi . Ntah dapat ke tak aku keja , aku pun tak pasti semua tu . Soo , tu saja buat kali ni . Kalau ada apa story yang menarik and jari ni rajin nak menaip nanti Chibi share dgn hampa nah nah ? Bye Assalamualaikum :D


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)