Monday, October 1, 2012

Kenapa mesti macam ni :/



Hoolaaaa peeps ! Apa aku rasa hari ni ? Patah hati oooi , sebab ? Sebabnya kan ? Aku tamau benda yang lepas berulang lagi . Aku pasti benda tuh akan jadi balik . Tapi kenapa aku tak boleh ELAK ? Kenapa bila aku sendiri tau benda tuh akan jadi aku tetap terima keadaan tu ? Ya Allah , seksanyaa rasa . Kenapa kena jadi macam ni ? Penuh persoalan kan ? Aku ada baca satu statement ni . " Jangan patah balik untuk kembali bersama dengan Mr/Mrs. EX sebabnya ianya sama seperti kita sengaja untuk mengukir luka lama supaya berdarah kembali " Mendalam kan kata kata tuu . Tadi aku jumpak dia , memang aku rindu dia . Aku rindu dia sangat sangat . Dekat 2 bulan tak jumpak . Ni untuk first time kami jumpak as FRIEND . Aku taktau apa motif dia balik carik aku time aku dah 100% boleh lupa dia . Kenapa sekarang ? Kenapa tak masa mula mula dulu ? Aku tengok muka dia , senyum dia tadi . Seriuslly , i miss him a lot . Walaupun time tuh aku dah ada depan mata dia aku still dapat rasa RINDU tuu .  Dia paling lama dengan aku , dia satu satunya yang paling aku SAYANG . Aku takut aku balik menaruh harapan macam dulu . Aku tak suka ! Hmm , kepada INSAN ni , aku mohon kalau tadak apa apa tujuan hang muncul balik dalam hidup aku . Aku mintak hang pegi jauh dari hidup aku . Bukan menghalau bukan menghina . Antara kita memang tadak JODOH . Aku tamau sebabkan kehadiran hang ni , hang buatkan hidup aku balik macam dulu . So please ? Get out from my life . Aku tak perlukan hang disini . Hidup aku dah cukup sempurna sekarang tanpa HANG . Thanks EX :'(


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)