Sunday, September 23, 2012

SINGLE itu Indah sebenarnya :')


Hey u'olls , bak kata pepatah Fakhrul Rizal . Hahaha , tiap tiap kali kalau nak mai lepak dengan aku mesti ayat tuh yang dia sebut . Sweet kan gemok aku ni ? okay tukar topik. Bukan topik Si Fakhrul yang aku nak storykan disini . Wahhhhh , *hirup hirup udara segar* Dah 2 minggu aku tak hupdate menate berok comey ni . Buzy ? not really . Ehh , yes ! Kan trial peah oii ? Lupa terok* Ok diam diam semua , cerita dah nak mula . Untuk entri kali ni Chibi gunakan 'AKU' sebagai Chibi . Okay bebeyh ?  Actually , aku dah break dengan Dura . Hmm , dah satu minggu kot . Tak ingat , sebab even kami dah break . Kami still contact macam biasa . Kenapa ? Jangan tanya aku , aku sendiri taktau apa jawapannya . Aku mengaku yang aku dah tak boleh sayang lelaki lain macam mana aku pernah sayang Amer dulu . Aku taktau sama ada Allah dah tarik nikmat rasa sayang tuh dalam diri aku or else . Aku dah try sayang Dura tapi ? hasilnya kosong . Maybe kalau aku back on couple dengan Amer pun , aku rasa aku tak mampu nak sayang dia macam mana aku sayang dia dulu. Kekadang aku sampai geli bila pikiaq pasai couple mapel ni . Hahaha *kerek je lebih minah nih* Kesedaran tuh mungkin ada jugak sikit , sebabnya bila couple ni banyak buang masa . Berdasarkan pendapat aku laa . Aku bukan nak kata aku kerek , berlagak baik or ' dah tadak sapa nak kat dia , sebab tu post ceni ' maaf ye ? Aku tak kisah kalau satu lelaki pun tak pandang aku sekarang . Cinta daripada seorang insan tuh memang penting dalam setiap hidup manusia sebab perlunya pasangan . Tapi aku rasa bukan sekarang lah semua tuh , maybe nanti , nanti , hmmmm nanti . Aku support je kengkawan aku yang on couple . Bukan aku nak menghasut suruh break ke hapa . Mana baik aku sokong , mana buruk aku diam . Itu hak masing masing . Kan ? Cemburu kan bila kita kuar semua ada partner , kita je kuar dengan kawan sejenis . Hahaha . Memang lah , tapi aku yakin yang aku akan lalui jugak saat saat SWEET cenggitu . Hahaha , mungkin lepas kahwin nanti ? Alololo gatainyaa* Kakak abang jangan muntah bila baca post ni . Kepada brader brader handsome , sista sista cantik manis dekat luar sana yang SINGLE tu , jangan risauu , jangan sedih kita beruntung masih dalam dikalangan mencari yang terbaik untuk hidup kita . Okay kawan . Chill ~ Assalamualaikum :3


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)