Sunday, September 9, 2012

Rolling In The Deep cover by me :3


Wehh gila wehh , hahaha . Disebabkan hari ini keseorangan dirumah dan tak keluar rumah langsung . Chibi nekad untuk COVER lagu mak sedara Chibi , ADELE . Tolong jangan menyampah* Okay kalau Adele tau aku mengaku dia mak sedara aku , kompem gantung diri punyaa . Hahaha , Sapa yang bencikan suara aku yang selunak Siti Nurhaliza ni , aku mohon berlalu lah anda dengan segera . Sebelum aku segerakan . lalalala ~ Serius hari ini adalah sangat membosankan . Dengan panasnya , haduii , yang semalam aku keluaq rumah gila lebat kena hujan . Harini terik jaa dia kan ? Nvm , Soo , Chibi harap anda enjoy dengan video yang hanya nampak nama aku dan dengar suara aku saja . Sorry tak tayang muka . Sebabnya , muka aku time ni Ya Rabbi serabai gilaa . Duduk rumah nama pun kan ? Chibi harap suatu hari nanti Chibi dapat COVER lagu ni dengan DURA <3 Chibi sarankan jangan terlalu kuatkan sound takut pekak nanti telinga hampa . HAHAHA . Tuh saja kot kan ? Enjoy urself :3


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)