Saturday, September 8, 2012

HARI TUA Shafiq Farhan | Pa'an :3


Haluuuuuu brader ! Happy Belated day , Happy Birthday , Happy Tua Day and more more happy . Hahahaha , Sorry late . Yaaa sebab tarikh kelahiranmu adalah 8/9 bukan ? Disebabkan kelalaian aku , aku wish 9/9 . Seriuslly aku lupa BIRTHDAY hang , yaya , sepatutnya benda macam ni aku tak boleh lupa . Tapi aku TERLUPA jugak . Tapi tapa kan ? still ingat apaaa? Aku tauu bila hang call aku tadi tuu KOMPEM wehh KOMPEM ! Free call punyaa . Hahaha , kalau tak ? Call ke bangg ? Hahaha . Kidding Pa'an . Aku harap aku laa yang terakhir wish birthday dekat hang . Perangai hang CUN weyy , sebijik macam muka hang . *KENAKATHANG!* hahaha , senyum pa'an senyum . Aku tau time ni hang tengah senyum sampai telinga kan kan ? Yala , sebab terharu kawan hang yang kiut miut ni ingatkan hang kan kan ? *okaymuntahcepat!* Sorry again sebab lambat wish . Act , rinie pukul 8malam lebih macam tu baru dapat ONLINE . Then , ada masalah sikit . Sorry awakk handsome :D InsyaAllah , duit masyukk nanti aku belanja hang makan okay ? Aku serius ni *angkatkeningalazianazain* Hahaha . Asal banyak 'hahaha' dalam entri kali ni aku pun taktau laa pa'an . Mungin terbawak dengan perangai hang yang suka gelak kot ? Diatas kesempatan ni , aku doakan hang dapat keputusan yang CEMERLANG dalam SPM ni , AMIN . Aku harap hang dipanjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki , AMIN . And lastly , walaupun kita tak dapat selalu lepak sekali , jumpak pun jumpak dekat tuisyen jaa , aku harap our relay as besties ni takkan pernah putus wey . Even , beranak pinak sampai nak mampus dah pun . Okay kawan ? Hang antara kawan lelaki aku yang rapat dengan aku . So , wa sayang lu abang ! Hahahaha . Selamat hari lahir yang ke 17 tahun . Assalamualaikum <3


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

4 comments:

Ayien Ocaca said...

happy belated bezday to him :)

Ezatie Chomot said...

Dia cakap 'thanks ayien :)'

Shafiq Farhan said...

aku x ckp apa-apa lg pung eizad ! :p
Terima kaseh ayien ! xD

Ezatie Chomot said...

Hahahaha, nanti hg akan cakap jugak.

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)