Friday, May 4, 2012

Saya TERASA sedikit disini |



Taktahuu siapa BESTIES siapa sekarangg ? Terus terang lah cakap sekarang nih memang TERASA sedikit dengan KAWAN KAWAN sekarang . Minta maaf if aku ada tersinggung perasaan hampa semua . Aku cuma nak tanya something ja , bila aku perlu pertolongan ? Mana hampaa ? Yes , aku rindukan persahabatan yang DULU . Aku rindu Adibah , Hasanah , Nadia . Tolong weyy ! Aku rindu hampa . Even dulu hampa pun banyak sangat buat aku terasa tapi aku rasa hampa tetap terbaik dalam HATI aku . Aku nak sekelas dengan hampa . Nak rapat dengan hampa . Nak kawan yang selalu kita lepak sekali petang petang macam dulu . Sekarang aku tak rasa wey semua tuu . Sekarang , depa suka buat aku SORANG SORANG . And aku rindu Shera jugak . Wawa , Ilah , Giebo , katek , kaklong,  Sara . Aku sedih sorang sorang je wey sekarang . Aku nak LEPAK dengan hampa . Sekarang aku tak rasa wey . Kawan kawan sekarang susah nak ajak lepak sekali . Aku rindu nak GILA GILA dengan hampaa . Mana hampa ? Kenapa kita terpisah macam ni ? Aku rindu hampa semua . Kenapa dengan kawan kawan sekarang aku tak rasa semua tu ? Nak ajak keluaq macam macam alasan depa bagi . Nak ajak study pun macam macam alasan depa bagi. Tengok ? Aku TEXT pun susah kemain nak REPLY . Aku PERLUKAN hampa ADIBAH, HASANAH, NADIA, SHERA, WAWA, SARA KATEK, GIEBO, ILAH, KAK LONG. Aku nak macam duluu . Tolong aku kembalikan macam dulu . Aku tak suka kawan kawan macam sekarang . Even kami selalu sekali . Tapi depa tak pernah ada untuk aku . I need you guys . SEDIH :'(



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)