Saturday, February 25, 2012

TERKILAN | KECEWA


Lebih dalam pukul 8.45malam kelmarin ,sebab sekarang dah pukul 1.41pagi , aku SANGGUP mintak duet dekat abah aku semata mata nak pergi topup untuk CALL dea . Bila aku dah CALL , dea cita pasal BUDAK PEREMPUAN nih [GF kawan dea] text dea tadi magrib . Then aku tanya dea , reply kea tak text budak tuh . Then dea cakap 'YEA' . HATI aku time tuh dah HANCUR dah sebab kenapa TEXT dari aku dea tak reply ? Aku tao dea ada kasitao aku pasal kredit dea tinggal lagi 20sen malam LAST kami text tuh . Tapi kenapa dalam kredit dah nazak boleh reply text BUDAK TUH dan bukan text aku . Aku sanggup pergi TOPUP dalam gelap gelap malam dengan MOTOR aku tiba tiba mati tengah tengah JALAN kelmarin , sebab sekarang dah pukul 1.40pagi ,semata mata untuk dea . Then , macam nih jea dea balas untuk aku . Aku tatao kenapa dea tak pernah NAMPAK semua benda nih . Salah aku jugak sebab terlebih SAYANGKAN dea . Kalau aku boleh buang dea dari HIDUP aku , dah lama aku buat . Tapi ? benda tuh susah nak jadi . Hmmm , apa yang boleh aku kasitao , AKU TERKILAN SANGAT SANGAT DENGAN HANG AMER ):


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

2 comments:

Miss Primadona said...

chill beb! laki nie mmg hampeh! selfish!

Ezatie Chomot said...

Tau takpe Dona , banyak sabar jea nih (;

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)