Wednesday, February 29, 2012

Kecewa lagi :'(


Semalam OTP dengan 'DEA' dan dea ada cakap SOMETHING , dan benda itu sangat sangat mengecewakan aku . Start dari dea cakap BENDA tuh , aku jadi BISU . Rasa macam dah tada benda aku nak CAKAP . Kalau dah rasa BOSAN , tolonglah terus terang dengan aku . Tak perlu nak berkias kias sana sini . Aku dah cukup MATANG untuk terima sesuatu keputusan . Nvm , kadang kala kita perlu jugak belajar untuk terima KENYATAAN . Hmmmmmmmmm , *mengeluhdalamhati* . Yea , aku memang TERASA dengan apa yang hang luahkan semalam . Hang mungkin pandang RINGAN , tapi bagi aku ? benda tuh sesuatu yang BERAT . Hmmmm , TRY TO BE STRONG :'( Assalamualaikum *notinmood* . . . .


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)