Thursday, February 23, 2012

Kita KAWAN bukan LAWAN . Faham ?


Entri nih khas untuk dua CINTA aku . Malas nak cakap banyak aku teroih MENTIONED boleh kod noh ? Dua INSAN tuh bernama MARYAM HALIM dengan HUSNA SHAHIDAN . Aku tak suka hampa gaduh , seriuslly dari hati SEORANG KAWAN , aku sayangg hampa even aku baru rapat dengan hampa tahun nih . Masalah kecik kita boleh settle kan ? Tak perlu lah nak masam masam muka sesama kita . Cakap dulu 'KAWAN' . Sekarangg ? apa dah jadi dengan 'KAWAN' ? Percaya cakap aku , kita settle elok elok . Memang lah kita semua baru rapat 2 BULAN . Tapi jgn sebab buah mulut dari orang kita dah macam MUSUH . Aku tak suka . Aku takmau COKODOK betoi betoi jadi COKODOK EXPIRED . Aku nak dea tetap jadi COKODOK . Tak ada masalah yang tak ada jalan PENYELESAIAN dea . Cuma kita saja dapat selelsaikan dea . Aku sayang hampa okayy ? (;


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)