Monday, January 2, 2012

Tahun yang SEPI :(


Lepas Sara post status pasal dea dah balik ASRAMA . Grrrrrr !~ lepas pada tuh Chibi dah start rasa BOSAN . Erkk ?! yalah , lepas pada dea pegi hostel nih SAHSAH lah dea jarang balik . Dah tuh ? sapa lah yang rajin nak KELUAR dengan Chibi . On twitter pun bosan . Asyik buad STATEMENT merapu jea kan ?  Dengan besok dah nak start sekolah .

Besok pagi pagi pegi DAFTAR dekat pejabat . Then KERANI dea atur kelas mana Chibi akan betapa . Kalau SENI , SENI lah aku . Kalau Sastera , SASTERA lah aku . Act , Chibi tak kesah lah yang mana pun . Asalkan boleh BELAJAR lagi kan ? Pastuh bila dah tao KELAS , ayah aku tinggal aku macam hanta BUDAK DARJAH satu tuh . Sebab kami pegi naek motor masing masing besok . Huaaaaa~ Bila dah habes SEKOLA , aku pun balik lah sekola SORENG SORENG .  Hidup Chibi mesti akan SUNYI sepanjang satu TAHUN nih . Tapa lah , apa saja untuk SPM .

Menjadi BUDAK BARU kepada sekolah yang sudah aku MENETAP selama 3 TAHUN . Tapa , Lama untuk 3 TAHUN , BARU untuk 1 TAHUN . Tak SABAR pun ada , TAKOD pun ada . Terfikir apa pulakk DUGAAN bila Chibi balik sekola dekat sekolah nih . Doakan Chibi okayy jea sekolah sini . AMIN~ Tapi tapa lah , ALLAH meletakkan DUGAAN tanda nak ukur setinggi mana tahap KESABARAN kita .



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)