Sunday, January 22, 2012

Kenapa macam ini ?


Alahaiii , sedih sangat hati nih semenjak DUA TIGA hari nih . Aku tatao lah kenapa Allah kurniakan aku dengan hati yang cepat tersentuh nih . Kalau boleh aku nak sangat berjiwa HATI KERING . Biar apa orang nak rasa , biar apa orang nak kata . Yang PENTING hati aku dah tak MENANGIS macam sekarangg . Teringin sangat nak rasa SOMEONE tuh bersusah payah atau BERKORBAN demi kita . Tapi kenapa harus aku yang BERKORBAN untuk dea ? Apa takda JANTINA kea hang ? Dah lah , aku merayu sangat hang supaya cuba untuk faham aku . See ? tadi oncall aku try pujuk hang supaya datang dekat aku . Then ? hang cakap takod KENGKAWAN hang nampak hang . Helmet mana bagang ! Kalau rasa kawan hang lagi PENTING dari aku . Kayy fine , aku boleh BELAH dari hidup hang lah . Hang boleh pi HONEYMOON dengan kengkawan hang puas puas . Aku tak kacau dah . Aku dah tada sapa nak LUAH semua benda nih . I have nothingg babe . Serius sedih . Hidup aku kosongg sangat sangat semenjak nih . Aku mengaku aku ada KAWAN KAWAN di persekitaran aku . Tapi tuh lah , susah lah nak explain dekat sini apa yang aku RASA sekarangg . Tada sapa pernah tanya aku apa yang TERBUKU dalam hati aku sekarangg . Tadak sapa lah , sedih + kecewa . Tapi tapa lah , aku still lagi boleh PENDAM . Selagi mampu aku pendam , aku PENDAM . Aku tak suka susahkan orangg nak layan perangai aku . Cukup kenal aku dari luar . Susah untuk bediri sebagai DIRI KITA YANG SENDIRI . Better aku duduk jea dalam rumah cuti seminggu nih , tak payah susah nak KELUAR . Tadak sapa pun nak sambut aku bila aku KELUAR rumah . Salam :'(


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)