Tuesday, January 17, 2012

Happy Birthday Giebo (:


Hari ini BERTARIKHKAN 17 Januari 2012 . BIG DAY untuk GIRLFRIEND Chibi yang dekat atas nih , GIEBO . Act , Chibi tao dea akan BACA post nih ntah bila akan datangg . Tapi yang penting dea akan baca okayy . Tadi Chibi dah call dea , then dah NYANYI pun dekat dea . Surprise tadak lah SURPRISE sangat kan . Nak celebtrate sekali pun tak boleh sebab jauh sangat jarak KAMI DUA kan sayangg ? InsyaAllah nanti DOMO akan buad GATHERING , then celebrate BIRTHDAY semua budak DOMO . Apa apa nanti Chibi akan CONFIRM lain .

Kepada GIEBO sayangg aku gedik gedikk , aku dapat nyanyi ' BIRTHDAY TO YOU ' jea dekat hang tadi . Sorry okayy , ada REZEKI kita sambut nahh ? HADIAH , nanti aku bagi okayy ? Hang ada cakap hg RINDU aku kan tadi ? Sama lah aku pungg ! RINDU hang banyak lah sayangg huii ! Bila boleh menggedik sekali aku tataw lahh kan . Sweet 17 nah QENTUA ? aku sayangg hang okayy . FRIENDSHIP never end ngokk ! WAKLU kalau hang lupa aku . Kaki naek KEPALA hang satgi . Semoga apa yang hang hajatkan selama nih TERCAPAI jua . AMIN ~


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)