Friday, December 2, 2011

Segment 'Saya Sayang Pasangan Saya' by AIDA .


ASSALAMUALAIKUM :)

 Segment ' Saya sayang pasangan saya ' by AIDA


Okayy ! EC ada join segment Saya sayang pasangan saya by AIDA . Erk ?! Ini FIRST TIME okayy . Sebelum nih tak pernah join mana mana segment pun . Act , EC dengan Encik BOYFIE jarang snapping . Mintak MAAF kalau BURUK bebenor muka kami dua . At least ada jugak kan kan ? Nak join jugakk ? Ada syaratnyaa .

syarat-syarat penyertaan :
* Terbuka kpd semua warga blogger
* Follow blog Aida (tak wajib)
* Wajib letak banner tu kat dalam entry
* Cerita kan kenapa korang sayang pasangan korang
* Letak gambar bersama pasangan korang (at least 1)
* Letakkan link entry di ruang komen

SAYA PERTARUHKAN 3 GAMBAR INI / MUNGKIN TIDAK SEHEBAT MANA TAPI IA MEMBAWA SERIBU MAKNA DALAM SETIAP GAMBAR YANG DITANGKAP :)




KENAPA SAYA SAYANG DEA ?

Okayy . Macam mana EC boleh meet dea . Bertarikh-kan 18 JUN 2011 . Bertempatkan dikenduri sepupu EC . Macam mana ntah dea boleh hanta Anak Sedara dea datang untuk mintak num fon EC . memangg time tuh EC jual mahal habis habisan lah kan sebab tak rasa pun teringin nak dingorat . HAHA . Last last nak kata gatal sgt EC pun pegi kasi jea num fon EC . Start dari situ kami kawan dan kawan . Lepas dua hari lepas tuh iaitu 20 JUN 2011 kami pun KAPEL , kejap jea kan kan ? Kami kenal hati budi masing masing dalam perhubungan kami sebagai pasangan kapel . Kenapa EC sayangg dea ? sebab ? Dea manja , pemalu , caringg , kuat merajuk , and and dea ada ciri ciri seorangg abang jugak kepada EC . Sebab dea perwatakkan matangg dan EC pulakk macam budak budak . Satu lagi sebab kenapa EC sayangg sangat sangat dekat dea ialah bersebabkan dea tidak pernah langsung menyentuh EC , mahupun tangan EC . Yea sayangg , usia hubungan kami dah mencecah setahun lebih , tapi dea tak pernah terniat untuk pegang EC . Macam pelik jea kan bunyi dia ? tapi itu realitinya . Gambar yang ketiga nampak EC yang pegang tgn dea kan ? Yea , EC pegang supaya nampak lah ke-SWEET-tan sikit *gatalkanaku** Heeee , Disebabkan ciri ciri yang ditonjolkan oleh dea . EC sangat yakin bahawa dea lah JODOH EC . AMIN AMIN YA RABBALALAMIN . Okayy , selain itu , HUBUNGAN kami juga telah direstu oleh FAMILY  dan rakan masing masing . ALHAMDULLILAH . Lastly , to all readers , wish me luck okayy sayangg walaupun gamba kami diatas tidak semanis mana pun . AMIN :)

Saya tagkan kepada tiga ORANG



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)