Monday, December 26, 2011

SEDIH :'/


Mulut menggigil , MATA pulakk tak habes habes TURUN macam air hujan kan ? Faham faham lah apa BENDA tuh . First time AKU jadi macam nih pastuh aku mengadu dekat KAWAN . Aku tatao siapa aku dekat mata dea . Halimunan kea , manusia kea , bayang bayangg kea , KEKASIH kea . Aku try nak JADI cool macam WAWA . Aku try nak tabah macam SHERA . Aku try nak slumber macam KAKLONG . Aku try nak kuat macam SARA . Tapi tak boleh , AKU hanya akan jadi EIYZAD CHIBI pada luaran jaa . DALAMAN dea ? Haishhhhh :'/

Heyy HAWA ? hampa mesti nak someone yang special CARING dah sentiasa ada untuk hampa rite ? UNTUNGLAH dapat merasa . Aku tak pernah pun . Hampa mesti nak someone tuh SENTIASA ada supaya dea dapat denga ISI HATI ampa kan ? UNTUNGLAH dapat macam tuh . Aku tak pernah pun rasa . Yaaa ! Aku teringin untuk rasa semua tuh . Sayang en ? AKU tak pernah rasa . Sedih nya bila benda yang aku HARAP tak pernah aku DAPAT . AKU taw lah aku TAK LAYAK , tapi perlu kea HANG layan aku macam nih . Susah payah aku untuk hang . Benda macam nih yang hang BALAS

Tapi ? tapa lahh , SEBAB aku sayangg hang . Aku tahan jaa SEMUA benda nih selagi aku boleh tahan . Satgi kalau aku LUAH hang anggap aku nih cuba nak MERAIH SIMPATI hang . Tapa , SEBAB aku sayangg hang aku PENDAM sampai LUKA macam nih . TAJAM sangat hang bagi sampai LUKA kan hati aku . Tapa , AKU SIMPAN jugak walau sampai keluaq AIRMATADARAH pun , SEBAB AKU SAYANGG HANG . AKU harap sangat hang AKAN FAHAM apa yang ada dalam ISIHATI aku sekarangg untuk hang . Kuat kuat kuat ):


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)