Thursday, December 8, 2011

| insan yang bergelar ABAH |

ABAH paling TERHEBADD 
membahasakan diri sebagai AKU untuk POST kali ini 


Tadi sememangnya aku jadi MOODY yang sangat terok ! Yea ! Pasal ABANG aku makan NASIAYAM aku kan kan ? **ampamestifikirbendainilawak** Then ? Aku just mintak BURGER dekat mak aku sebab aku lapar . Pastuh tunggu punya tunggu mak TETAP tak beli . Mak aku balik dea bisingbising dengan cakap aku just ngada ngada , nasik ada tamaw MAKAN . Padahal nasik aku abang aku dah MELANTAK dah . Memangg BEGANG terok lah tadi . Salah orang LAIN kena BATANGHIDUNG aku . Kayy FINE , disebabkan aku tersangat BEGANG aku masuk terus dalam bilik then sembamkan muka dekat BANTAL terus amek keputusan untuk tido . ABAH aku ketok pintu bilik dengan tanya nak makan apa ADIK ? Aku cakap TAPAYAH ! HUH ! MOOD tengah BEGANG kan . Setengahjam kemudian lahh . ABAH ketuk lagi pintu bilik . Then , dea bagi sekotak PIZZA kecik untuk aku . 

Apa aku RASA time tuh ? Ya Allah ! macam nak MENITIS jea airmata aku nih disebabkan perlakuan ABAH aku dekat aku . Hari dah MALAM pun dea sanggup pegi PASARMALAM semata mata nak beli makanan untuk pujuk aku . Yaya ? walaupun itu hanya PIZZA pasarmalam aku tetap bersyukur . Kepada INSAN bergelar  ABAH ? minta MAAF sebab ADIK suka sangat sangat nyusahkan ABAH dan ABAH pulak tak penah LETIH untuk layan kerenah ADIK . Adik bersyukr sangat sangat ada ABAH dan ADIK patut BANGGA ada ABAH macam ABAH 


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

2 comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)