Saturday, December 3, 2011

Saya tunggu awak :'(


Assalamualaikum
im waiting for you sayangg :'(


Yea memang aku tengah tunggu hang sekarangg .
Tapi ? hang ada untuk aku sekarangg ?
Aku tunggu hang kat sini macam ORANGBODOH kan ?
Aku taw hang letih sebab hari nih FIRSTDAY hang kerja kan kan kan ?
Mintak MAAF kalau aku menyusahkan hang .
Tapi ? AKU RINDU HANG !
Aku try untuk faham keadaan hang sekarangg .
Tapi ? aku tetap perlukan hang disamping aku sekarangg .
Aku harap sangat dapat tengok muka hang puas puas sekarangg .
dan aku harap sangat hang pun rasa apa yang aku rasa .
Sebelum hang pegi jauh hang ada cakap dekat aku .
Bila aku RINDU hang aku hanya perlu pejamkan mata ,
dan bayanggkan muka hang .
Macam apa yang lagu AISHITERU cakapp .
Aku dah buad tapi aku tetap RINDU hang .
Tolong luangkan sesaat hang untuk aku ?
Aku betoi betoi perlukan hang sekaranggg sayangg :'(



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)