Saturday, December 17, 2011

SABTU dengan SARA :)


Okayy , Tittle tak ada kena mengena pun dengan orangg nama SABTU dengan SARA kaa ? Ia CUMA nama hari . Macam HARI nih ? Kan kan ? SABTU ! okayy lah . Macam AKTIVITI selalu lahh bila rasa nak kua JAUH sikit EC akan ajak CIK SARRA . So FINE , memangg tadak keja punya RINI . EC siapsiap then kua lahh . NIAT PERTAMA ! nak pegi karaoke lahh kan ? gila hang ?! LAMA dah aku tak pegang BENDA ALAH microfone tuh . HAHAHA . Bila dah sampai ? KECEWA sikit lah . FIRST TIME EC karaoke dekat situ . Ini semua IDEA Cik Sarra . MUAHAHAHA ! salahkan dea ! Lelaki penuh kodd . Sumpaa aku tak JEJAK kan ? Dah lah GELAP jadi apa apa kan susah . Soo ? kami pun AMBIL keputusan pegi PUSING PUSING


EC tengok MUKA Cik Sarra macam RINDU terok jaa dekat Encik FUAD dea . Okayy FINE , EC pun ajak dea pi JUMPAK . See ? Aku yang SIBUK lebih kan ? Serupa aku jaa nak DATE . Dan jumpak tuh EC dok belakangg dengan MUKA SENOI mengantok . Serius ! hari nih TIDO tak cukup . Kesian kan aku ? Lepas tuh apa lagik kan ? dah dekat kul 6ptg . Kami pun dgn TERHEGEHHEGEHNYA membawa moto untuk pulang . Heeeee , sekurang kurangnyaa takdak lah duduk RUMAH sangat hari nih :)


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

2 comments:

Cik Sarra said...

HAHAHA, wehh. Terima Kasih aww ~ Aku minta maaf sebab bawak hang tempat yang mem-boringkan. HAHAHA

Ezatie Chomot said...

HAHAHAHAHA . okayy (:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)