Thursday, December 15, 2011

Rindu + AMER ♥

Saya RINDU nak tatap MUKA awak SAYANG :(
| buat INSAN bernama AZMIRUN BIN ISA |


♥ Saya RINDU awak sayangg ? 
♥ kalau lah sayang boleh TATAP muka awak sekarangg ? 
♥ Kalau lah saya boleh GENGGAM tangan awak sekarangg ? 
♥ Kalau lah saya boleh RENUNG senyuman awak sekarangg ? 
♥ Saya HARAP sangat awak berada disamping saya sekarangg 
RINDU SETENGAH MATI saya dekat awak 
♥ janji jangan TINGGAL saya walau apa pun yang jadi 
Awak PERTAMA dan TERAKHIR dalam HIDUP saya 
♥ meskipun awak SI NAKAL saya yang MANJA
 ♥ Awak JAHAT sebab selalu MENGUSIK saya kan ?  
 ♥ Saya tunggu awak BALIK sini  



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)