Saturday, December 31, 2011

PESTA AIR lah sangat -.-

Kat BANDAR BHARU , Kedah ada buad macam PESTA RAKYAT lah . Lebih kurangg macam EKSPO lahh . Tapi tada lah EKSPO sangat . Dea lebih kepada SUKAN RAKYAT . Dan dea diberi NAMA PESTA AIR . First jejak kaki nih tengok dari jauh macam BEST . Sampai sampai ? BOLEH LAHH . Ushar abangg EC join ROADSHOW motor dari jauh . Malas aku nak pegi dekat dekat . JAUH pun dah cukup . Lepas tuh macam biasa lah , EC nih staii CEPAD BOSAN bila tada benda yang MENARIK mulalah MENGUAP sana sini . NORMAL okayy .

Kami meredah pulakk ke bahagian BELAH SANA . Seberang SUNGAI KERIAN tuh lah dengan menaiki PANCUAN DUA RODA aku nih . Lepak lepak dekat sana . Cik Sara semangat jaa nak bawak aku pegi situ . Ada MONUMEN apa benda ntah . Pusing pusing situ , LEPAK sat tang tuhh . Okayy FOINE ! muka aku memangg SENOI pun time nih . 


Okayy anak PAKCIK WAHID nih pun nak jugakk . Kita bagi pi lah sat . HAHAHAHA . Wahhh , see ? Duadua BAJET husung helmet sana sini kan ? MINAHREMPITMAJU okayy kami . Kami tak UPUP tayar . Kami kalau GERAM atau HAPPY kami UPKAN perut kami saja . Heeeeeeeeeee :D


Dari kami BERDUA . Maybe nih LAST lah lepakk dengan SARA . Sebab MUNGKIN ? lepas nih dea dah balik ASRAMA VSP2 . Dan mungkin jugak dea akan jarang balik BB . Sooo ? berserah saja lah . Lagipun 2012 nih MASINGMASING buzy dengan SPM . Sara ? Aku taw AKU GILA sebab ada kawan macam HANG yang GILA .



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)