Friday, December 30, 2011

Kenapa lah selalu macam nih ?


Straight SATUHARI hari nih BABYSONY aku diam . Langsung TAKBUNYI . Aku boleh terima lagi lah kalau kawankawan aku tak CONTACT aku . Sebab aku tao they have their own LIFE . Nak layan BF BF depa lagikk . Bunyi pun sekali saja kan ? TIME pukul 11.50pm tadi . Time MAHARAJALAWAKMEGA , tuh pun CALL dari Cik Sarra . Dea macam ada benda jaa kan nak ajak BORAK . Then , tak bapa nak denga lah sebab aku bukak SOUND TV kuat bapakk . Macam dekat STADIUM MALAWATI SHAH ALAM dahh . Suruh Sara CALL balekk , sebab aku tak HADAP lah nak tengok FINAL dea sampai DUATIGAKALI . Sampai sekarangg Sara tak CALL . Okayy , aku faham sebab dea pun tak BERAPA SIHAT kan .

Yang aku GERAM *COPCOP* tengah MENAIP nih lah dapat MISSCALL dari dea pun . Susah untuk KITA untuk FAHAM sifat LELAKI zaman sekarangg nih . EC teringin sangat nak LELAKI yang sebijik perangai macam EC . Act , EC suka budak LELAKI yang RABUN . Macam pakai SPEK MATA . Heeeeeeee , SWEET okayy . Duadua pakai SPEK . EC bukan lah staii tak RETI bersyukur . ALHAMDULLILAH , bersyukur sangat sangat . Sekurang kurangnya diberikan jugak kesempatan untuk rasakan CINTA kan ? Cuma tuh lah , TRY untuk MEMAHAMI . Sampai sekarangg tak MEMAHAMI ehh . Hang TUDUH aku , aku TUDUH hang . Hurmm , dah dekat 2hari dah kami tak ONCALL . Tapa lah dea DEMAM , EC try untuk faham (:

Tadi masa LEPAK dekat HOMEPAGE FB , ada TERBACA satu STATUS nih . Okayy , TERSENYUM jugak lah time baca tuh . STATUS beliau berbunyi begini . "COUPLE yang selalu bergaduh nih akan berkekalan . Tak percaya kita tengok lah nanti" percaya atau TAK , rasa macam nak ajak AMER fight tiaptiap hari jaa kan ? HAHAHAHA . KEJAM giloss aku . Apaapa pun BOSAN sikit lah sebab BABYSONY aku tak nyanyi HARINIH . Hurmmm -.-


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)