Thursday, December 1, 2011

Jangan LUPA DIRI SUDAH :P



 Assalamualaikum :)




AMER
untunglahh sekarangg hang dah jauh dari aku kan ?
Hang dah bebas dari aku kan kan kan ?
Aku dah tak payah kacau hang kan kan kan ?
Baru 2 hari hang duduk sana .
Dah nampak banyak perubahan dekat diri hang .
Kenapa erk ?!
Kalau text suka sgt kata aku nak carik gadoh .
Kalau cakap sat sat mesti suruh aku pi tido .
Nevermind , dah masak dengan perangai hang .
Tapa lahh , ikod lah macam mana pun .
macam mana pun aku tetap sayangg hang !




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)