Thursday, December 15, 2011

FIRST VIDEO aku !

SELAMAT PAGI RAKYAT JELATA !

SHIT kan ? mata aku TAK boleh PEJAM dari tadi . Mehgong jaa ! Soo disebabkan aku tak BOLEH nak PEJAMKAN mata aku nih ? aku created satu VIDEO nih untuk tantapan SEMUA . Act , memangg HUDUH lah video nih . STOP STOP ! aku SEDAR lah , jgn KUTUK lah . And disini ampa boleh lah USHAR TULISAN aku yang burok nih . Aku siap UPLOAD dekat YOUTUBE lagikk . Nahh ? PULUN terok lah BUDAK nih . Soo ? do i care ? HAHAHAHAHA . Suka tak SUKA hak ampa . Nway , thanks for WATCHING :)



Link YOUTUBE yang Title kaler PINK tuh . Heeeeeee , LIKE lah kalau SUKA . InsyaALLAH kalau EC rajin EC created yang BARU pulakk ehh ? EC suka menulis mengikut PENGALAMAN seseorangg . Soo ? Hope you guyss ENJOY dengan FIRST VIDEO EC nih :)



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)