Saturday, December 17, 2011

Fazilah Awang ♥



Kayy , TADI Cik Sara suruh post something dekat WALL FB dea sebab dea baru OPEN WALL dea . Soo ? tetiba EC pegi wall LAGU BARNIE . Then , teros search dekat YOUTUBE carik video dea . HAHAHAHA ! Gedik terok kan AKU ? Bila dah TERHEGEHHEGEH layan lagu nih fikiran EC terus TERCAMPAK dekat SOMEONE yang selalu MELALAK menyanyi lagu nih . Nama dea FAZILAH AWANG seperti tittle dekat atas lah kan ?

Banyak banyak budakbudak DOMO . Ilah lah antara kawan EC yang GELAK satu jenis dengan EC . Dea funny , friendly , peramah . Kalau dea buad satu MIMIK lah kan ? Sumpaa aku GELAK tonggengtonggeng sebab dea MEMANGG TOP dengan LAWAK SLUMBER dea . Sekarangg EC rindu dea sangat sangat . DOMO gelar dea ROCKA ! sebab dengan gaya dea dah cukup kenapa kami panggil dea ILAH ROCKA


Kepada INSAN bernama FAZILAH bt AWANG ♥

Babe ! Aku RINDU hang ! Sumpa RINDU nak denga hang nyanyi dengan MENARI macam ? | CHIBI TOEK , CHIBI TOEK TOEK ! | Kalau BOLEH jumpak hang kan BEST ? RINDU doe dengan LAWAK hang yang tadak makna tuh . Hang kalau ada MASALAH suka STORY atau TEXT dekat aku kan ? HAHAHAHAHA . Nampak apa dekat TANGAN hang ? Hang pakai JAM aku kan TIME last kita HANG ritu . Hanya JIWA seorang KAWAN yang faham betapa aku RINDU hang ILAH :(


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)