Thursday, December 29, 2011

Bila fikir pasal SEKOLAH -.-


Rabu depan semua dah sibuk bagaii nak pergi SEKOLAH . Aku macam hampa lah . Kalau BOLEH tamaw pegi SEKOLAH . Dah lahh aku KENA repeat bagaii SUBJEK . Pulak tuh tatao SUBJEK apa aku dapat untuk aku repeat nih . Dengan PINDAH SEKOLAH . Then ? Pegi sekolah just BELAJAR untuk PART FORM5 . PART FORM4 aku kena buad REVISION sendiri dekat rumah . Dengan TAHUN DEPAN ada BIG EXAM . Memangg tahun yang BUZY lah untuk aku . Kayy , aku tanak UNGKIT hal tu sebab aku tao SALAH aku jugak kan ? 

SIJIL PENILAIAN MALAYSIA ? seram jea aku DENGAR kan . Dapat rasa dah BIBIK BIBIK pengulangan macam TIME PMR dulu . Apa yang aku harapkan aku dapat SASTERA lahh . Sebab rasanya SUBJEK tuh okayy lagi kodd dari AKAUN kan ? Tapi masa mohon TUKAR tuh , aku MOHON subjek AKAUN . Jenuhh lah kan nak kira tuh , kira nih . Dah aku ANTI KIRAKIRA nih . Haishhh !


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)