Thursday, December 29, 2011

28 DISEMBER ♥


28 DISEMBER merupa BIG DAY lah untuk untuk SAYANG aku yang dekat atas nih . Agak terkilan sebab EC as GF dea pun WISH lambat . Ada masalah sikit sebab tuh TERPAKSA wish lambat . Soo dekat sini EC nak WISH dekat dea . Hadiah ? BAJU yang dea pakai tuh lah HADIAH dea . EC kasi sebelum dea pegi KL hari tuh . Nak dea pakai dekat sana NANTI

AZMIRUN bin ISA 
HAPPY BELATED DAY YANG KE 17tahun sayangg . Walalupun , awokk selalu saja buad HATI saya SAKIT dan KECEWA sebab awokk . Tapa , kita TERIMA semua tuh macam sebagai DUGAAN lah untuk kita . DUGAAN LAH SANGAT~ *matakeatastgnkedada* Okayy , ACT , saya selalu jugak BUAD awokk duduk TAK TENANG sebab FIKIRKAN saya . SORRY . Saya tak pernah pun maksudkan untuk SUSAHKAN awakk . Macam mana pun DUGAAN mai , i STILL LOVE you okayy ? RIBUT ka ? TAUFAN kaa ? Kita tetap SAYANG ♥


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)