Thursday, November 3, 2011

| SITI SARA ABDUL WAHID |


Okayy , EC baru balik dari melantak ROTICANAI dekat kedai mamak tadii dgn Cik Sara Wahid . Dea belanja makan lahh kononnya tadii . Hahaha ! bukan apa , duet tak cukup lahh makcik ! Okay FINE . Aku nak story sikit pasal ini MAKCIK sayangg . Yess ! aku sayangg dea sampai aku MATI . Langkah mayat aku dulu lahh kalau hang nk kacau dea . Ada paham ENCIK ? hahaha !

Sebelum nih kami gaduh . Yeaa , hampir 4 kea 5 bulan jugakk lah tak bertegur . Gaduh kerana seorang LELAKI . Memangg SHIT kan ! Aku pantangg gilaa lahh kalau gadoh sal lelaki nih . TAKBERBALOI*  Rasa mcm bodoh pun ada jugak sikit . Then after dea BREAK dengan LELAKI tuh ! kami kembali bertegur . Sumpa rasa bersalah gila bila fikir pasal bergadoh ritu . 


Itu dea ! yeahh dea memangg BAIK , PENYAYANG , COMEL , dan dea BAMBAM AKU ! Lepas kami dah berbaek , selalu lepakk sekalii , spend time together together lahh . Aku sayangg dea gila babenggg ! Kami kenal dari tahun lepas lagii . Cuma memangg TAKDIR nk menemukan kami . Kami ditempatkan pada 1 kelas yang sama iaitu 4 BAKERI 1 . See ? Kalau aku cakap aku sayangg hang , bermakna aku maksudkan yang aku memangg sayangg hang budakk ! TRUST ! kita akan jadi BESTIES sampai bilabila ! hangkawanakuyeabudakk*




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)