Friday, November 25, 2011

Saya RINDU awak | EX-BOY !


Assalamualaikum :(


Kenapa awak ada dekat situ tadi !
Awak sempat jeling saya jea kan ?
Saya tertengok awak .
Dan saya menjerit macam orang gila dekat kawan saya .
Saya cakap dekat kawan saya .
" tuh EX-BOY aku ! "
Yea , saya RINDU awak .
Rindu sangat sangat !
Awak makin tinggi dan HANDSOME .
Saya RINDU moment moment kita dulu .
Saya harap sgt awak tegur saya bila kita selisih lagi nanti .
Sekurang kurangnya , saya taknak kehilangan awak ,
yang CARING , ROMANTIC , BAIK , OVER CONTROl ,
sebagai kawan sejati saya .
Walaupun saya tahu awak mesti masih marahkan saya .
Hurmmm , setiap manusia ada kesilapannya .
I do miss you ---> Muhd Afiq bin Amir <3




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)