Monday, November 7, 2011

Mr. FAKE | iloveyou*


Hari ini EC pergi Jaya Jusco , PERDA . Before tuh pergi OPENHOUSE rumah kawan dulu lahh yangg . EC pergi pungg sebab ada orangg nak BELANJA TENGOK WAYANGG kan ? Soo ? EC pun terima lah perlawaan beliau tuhh . Nak tao sapa ? EC HANG dgn Mr. Fake EC . Ouhhmaiii ! ilovehimsoofuckingdamnmuch ! Nak kapel dgn dea kena jumpak aku dulu yeaa . Test beberapa ujian dulu dgn aku . Kami tengok WAYANG Movie 'TOYOL' . Sapa dah tengok tolong angkat kaki ? HAHAHA . Movie dea boleh lah tahan . Yang aku tak tahan . Abg sebelah gelak mcm nak terkeluaqq anak tekak dea punya dok GELAK lahh . Yeaa , cerita dea memangg lawak . Sapa tak tengok lagi , cepad cepad lah pegi tengok . Rm10.00 utk satu MOVIE tade lah RUGI sgt . Awak pandai ambil hati saya Mr. FAKE :)


Okayy ini EC dgn Mr. Fake .
Muka dea ? MASYAALLAH .
Memangg tak reti senyum .
SUKA buad muka BLUR . *tensionaku*
Kami tak berpeluk okayy .
Haremm lah dea bole sentuh aku kan ?
Kami cuma dekatkan muka saja :)

Ini dea ?
see ? KACAK kan awak !
i do love him okayy !
yeaa , baju kami satu warna *MERAH*
Sweet kan kami :)

Act , ramai tanya apa hubungan EC dgn Mr. Fake yang sebenarnya  . Okayy FINE ! meh nak cerita meh , dduk diam diam nahh dekat situ . EC dgn dea SEBAYA , Kami baru kenal dan KAMI JADI RAPAT sgt sgt . EC dah anggap dea mcm abangg . Dan dea pun dah anggap EC mcm KAWAN BAIK DEA . Lebih kurang ADIK lahh . Tapi dea suka layan EC mcm GF dea sendiri . Hahahaha ! Ramai cakap kami dah mcm KAPEL . Ouhh tidak ! saya masih sayangkan Mr. CINTA saya , AZMIRUNISA . YANG PENTING AKU TAK CURANG YEA ! Aku keluar atas niat keluar dgn KAWAN , tadak niat LAIN . Well , AIDILHIDAYAT hanyalahh Mr. FAKE , yang saya anggap dah mcm abang saya sendiri . Saya SAYANG AWAK yea AIDIL ! Sumpaa SAYANG <3

Pemberian Mr. Fake .
Saya SUKA <3


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)