Friday, November 4, 2011

KASIH AYAH :)



Guyss ! pernah ampa fikir pasaii AYAH ampa ? okayy . Aku panggil ayah aku abah . Bukan apa , aku just terharu dan sepatutnya rasa bertuah ada abah mcm abah aku . Aku terharu pasal tadi . Story pasal kaka aku lahh yang nak balik RAYA . Sekarangg dea dah otw . Sebakk hati aku , ayah aku non-stop tanya pasaii kaka aku dari ptg tadii sampai tadii pukul 12.30tghmlm sebelum dea masuk tido *maybedahpenattunggu* Okayy , bukan apa lahh . Maybe aku sebakk tengok ayah aku mcm mengharap sgt kaka aku balik . Tadi kaka aku call . Then , dea cakap dah otw nanak balikk . Alhamdullilah .

BESARNYA KASIH SEORANG AYAH* Abah aku tak pernah pukul aku . Dari aku kecik sampai lah aku besar sekarang . Seumur hidup aku sekali jea dea pukul aku . Masa darjah 4 tak salahh aku . Tuh pun pukul dgn TUALA . Aku ingat lagi time aku dduk hostel dulu . Abah aku mesti happy GILA datang ambil aku , datang melawat aku time hari outing . Dea sentiasa tersenyum time tuh . Seriuslly , i miss that SMILE . Rasa bersalah sgt sebab aku dah banyak buad dea KECEWA dengan aku sekarangg . Masa nak settle pasaii masalah aku FLY , abah pulakk sanggup tak kerja selama 1 minggu semata mata nak berulang hanta aku dari PENANG ke SUNGAI PETANI . habiskan duit ringgit dea semata mata nk settlekan haii aku SEORANGG . Sumpaa aku rasa bersalah . 

Abah pulakk tak pernah tunjuk yang dea penat nak melayan perangai aku . Mesti nak melayan . Fine , kekadang abah suka buad aku begang dgn dea . Time dea ngusik aku . Suka cara abah kacau adik . Aku tak sanggup untuk hilang kasih seorang abah yang mcm nih .

Baju PURLE*
ENCIK HASHIM BIN OSMAN
i miss that SMILE :(



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)