Monday, November 7, 2011

IMISSYOUSOMUCHSAYANGG :3


Assalamualaikum AZMIRUNBINISA


Awak huii ! saya RINDU awak gila . Sumpa ucuk rindu anje gilagila . Tengok gamba dekat atas , saya RINDU sangat TIME mcm nihh . Time BUFDAY saya kan awak ? kita CELEBRATE sekalii <3 Haishh ! bila bole meet lagi sayang ? Tapatapa , kita tetap akan meet sebab nanti saya nak kasi helmet yang awak kasi pinjam dekat saya tuh dekat awak balik kan ? bole lah saya tengok muka awak puaspuas . Awak tao takk ? walaupun hari hari saya DIBAHAGIAKAN dengan Mr. FAKE . Tapi kebahgiaan tuh lebih terasa bila berada dengan awak sayangg . Tadi kita gayut dalam 40minit . Yea lahh , nak buad SUPERSAVER pun dah tak sempat sebab awak kerja kan besokk . Awak manja sangat sangat dengan saya . Awak GELAK tak berhenti . SUKA sangat tengok awak HAPPY macam nihh . Happy sangat , siap nyanyi AISHITERU lagi kan kan ? Suara awak sumpa SEDAPP ! Ermm YUM YUM ! 


Awak tetap SI PEMALU yang palingg saya sayangg ! Bila nak tngkap gamba muka awak akan AUTOMATIK terkalih kea TEMPAT lain kan mcm gamba dekat atas nih . Time nih awak serabut kan ? awak ada masalah . Tengok rambut pun dah mcm NOH HUJAN . HAHAHAHA . Tapatapa , hujan pun hujan lah yang penting HATI SAYA AWAK DAH CURI . Tadi kita gayut kita REMIND balik masa first first awak ngorat saya . AHAHA~ sengal jea . Awak cakap , saya yang NGORAT awak time tuh . HAHAHAHA . Tamao ngaku yea awak ! Saya suka BABAK BABAK remind nih . Sebab kita dua akan NONSTOP gelakk . Lawak sangat time awak nak NGORAT saya dulu . Orang kata MAHU TAPI MALU . Awak ! Tatao dah nak cakap apa . Awak ENCIKBOYFIEE saya yang paling saya sayangg walaupun banyak gila buad hati saya SAKIT kan ? Yea ! awak nak UJI KASIH SAYANG saya . Sebab tuh awa buad KERJA GILA suma tuhh . ILOVEYOUSOMUCHMUCHMUCHLAHBUDAKMANJA !


Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)