Sunday, November 20, 2011

Doakan saya sentiasa macam nih :)


Assalamualaikum :)


Tengok gamba diatas ? Heeeeeee , okayy fine . Itu saya yang PENDEK . Alhamdullilahh , lastly , terdetik jugak hati nak bertudung mcm nihh . Heee , okayy FINE . Sebenarnya , semua ini diatas permintaan sayangg busuk busuk saya | Amer Kips | Kononnya , dea suka sangat tengok cara NAJWA LATIF bertudungg . Soo , dea mintak saya pun belaja bertudung mcm NAJWA LATIF . Ini bukan saja permintaan dea . Saya jugaa IKHLAS buad semua nihh . Kebaikan untuk diri saya jugak nanti . InsyaAllah sayangg . Slow slow akan belaja lilit lilit yeaaa ? 

Story psal perubahan saya nih . 
Alhamdullilah , Ramai kawan nak ikodd jejak saya . 
Harap semua doakan semoga kami bersahabat ,
akan terus bertudung sampai bila bila yeaa ?
- AMIN -


See ? mereka yang banyak support saya . Dan mereka jugak ingin turut jejak langkah betudung . ALHAMDULLILAH . Doakan kami mampu yea sayang sayangg semua yang membaca - amin ya rabbal alamin -



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)