Monday, November 14, 2011

Budak nih dah puas hidup kodd ?


PENING DENGAN DUNIA SEKARANG  

Tatao lah nak cakap apa . Kenapa ehh budak budak kecik sekarang BIADAP gegilaa ! Sebiadap biadap aku , aku ada jugakk respect kat depa yang lebih kecik dari aku kan ? tapi depaa ? jenuh aih nak RESPECT aku . Aku start dengan ayat ELOK , kenapa harus maki maki bagaii . Mak bapakk hang tak ajaq hang supaya BERADAP sikit kaa dgn org yang lebih tua atau lebih sempurna dgn gelaran KAKAK . Tak suruh pun hang respect aku , tapi guna lah bahasa yang sopan sikit . 

Okayy , STATEMENT diatas dituju khas buad seorang budakk yang MANGKUK HAYUN nih ! Sorry , marah tak boleh dah nak control . Terlalu GERAM . Nama dea NUR HANANI NONI . Berumur 13 tahun . EX-ADIK ANGKAT Mr. Boyfiee saya . Dulu depa rapat . Yeaa ? memangg tak dinafikan yang Mr. Boyfiee saya pun sudah pernah jatuh hati dengan dea time tuh . Walaupun , time tuh kami masih dalam RELATIONSHIP . Tapi disebabkan perangai dea yang BUSUKHATI dengan orang tuhh . Mr. Boyfiee saya pun dah tak layan dahh budak nih sekrangg . Soo ? October hari tuh dea ada INBOX Mr. Boyfiee saya kononny nak berbaik balik lahh . Yeaa ? Mr. Boyfiee saya jarangg onl . Soo ? saya yang tolong onl-kan FACEBOOK dea . Tiba tiba baru tadi saya bukak FB saya dan ini MANGKUKHAYUN pun sibukk jaa nanak komen status saya . 


Tiba tiba dea KOMEN dengan muka tak bersalah dengan menggunakan perkata BA'ALIP'BA'YABI . Memangg kalau dekat budak nih , dah sepakk dah muka dea . Harap muka COMEL , tapi mulut ! Hilang habehh suma budi bahasa hang adik ! Sejahat sejahat aku kan , orang cari gaduh baru aku balas dengan biadap tuh pun kalau dah betoi betoi mencabar kemarahan aku . Nih FACETOFACE pun tak pernah . Harap tengok dari FB jea pun . BERLAGAK matured ! Soo ? lepas on EC punya FB nih , EC on FB Mr. Boyfiee EC pulakk . LAGI MENYAKITKAN HATI >.<


Dah Mr. Boyfiee jarang onl , EC lah tolong balas segala INBOX dea . See ? EC cakap ELOK , asal dea MAKI MAKI BAGAII . Macam rasa diri dah besaqq kodd ? EC siap nak bagi dea berbaik balik dengan Mr. Boyfiee tiba tiba boleh buad macam nih . Lepas nih ! jgn harap lah hang boleh dekat Mr. Boyfiee aku ! SHIT ! Better hang pegi berambuss jauh jauh lahh budakk . IDIOT !




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)