Tuesday, November 8, 2011

BOSAN DAH BELI SAYA -.-


Okay BOSAN . Yea saya BOSAN . Apa ? BOSAN jugakk ? SAMA LAH kita -.-
Bosan bosan bosan . ONLINE bosan . Duduk saja pun BOSAN . Keluar pun BOSAN .
Pendek kata aku dah JEMU dah sgt dgn BOSAN nih .
BILA aku bosan aku suka CAPTURED GAMBA lahh SAYANGG |
Tadi aku tengah TEXT dgn Mr. FAKE++Mr. CINTA .
Tamak keaa ? Ehh , biar lahh . Dua dua aku sayangg nokk !
Sorang abang aku , sorang BOYFIEE SAYANG MANJA AKU .
Sekarangg dua dua dah CABUT tinggal aku , HAHAHAHAHAHA~
Sorang TIDO , sorang TANAK ganggu aku MENGONLINE :D


Gamba nih TIME aku tengah bosann tahap TENUK !
Time nih jugak tengah TEXT dgn IDZHAR :)
IDZHAR mana pulakk ? HAHAHA , tapayahh taw lahh .
Tak penting pungg untuk dihebohkan kepada semuaaa :)
Gamba nih KHAS aku CAPTURED utk MY MANJA MANJA SAYANGG .
AMER ! cakap nak kasi BEBEAR . MANA ?!
ERK?! whatever lahh ! HAHAHAHA . ILOVEYOU BUDAK JAHAT <3 



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)