Sunday, November 6, 2011

BERAYA DI AIDILADHA :)


Assalamualaikum semua :)

Nih mesti semua tengah pening daging LEMBU . Maybe minggu nih straight kann MENU semua bertemakan DAGING KORBAN . HAHAHAHA . Alaaa awakk , SETAHUN SEKALI sahaja . Biasa lah kan ? Okayy okayy , bukan nak story pasal DAGING KORBAN dekat sini . Just nak share sedikit keriangan yang sudah EC alami untuk hari ini . Yea tepat ! EC memangg tengah HAPPY tahap BABENGG hari nih sebab EC dapat SPEND time dgn FAKE BOIPRENGG EC . Dah BF sendiri sibukk ntah kemana . lalalala~ EC raya merata ehh hari nihh . Dari satu rumah terjah pulakk kerumah yang lain . MUAHAHAHA ! Sat nahh nak UPLOAD gamba kami :)




See ? EC raya dgn Cik Sara sayangg ouhh . ENJOY sgt raya dgn DEA . Dea antara BESTIES CHIBI yang TERBAIKK LAH ! And cop cop ! sapa FAKE BOIFRENGG EC tuhh ? HAHAHA . Mesti lahh Mr. AIDIL HIDAYAT yang handsome handsome tuh . Hahahaha . Dea baik sgt . CARING+++ROMANTIK . Rmai ouhh cakap kami SWEET . Mungkin sebab kami rapat , dah mcm kapel dah . Hahaha , padahal BESTIES baru . Saya cakap nih yang SAYA SAYANGG DEA . Jangan harap lahh awak boleh ambil dea dari saya . LANGKAH MAYAT SAYA DULU . HEEEE :D 

EC lagi JATUH HATI dengan Mr. Aidil bila time dea bagi TSHIRT dekat EC tadii masa depa mai BERAYA dekat rumah EC . Sumpa TERHARU . BAJU baru pulakk tuhh . TERIMAKASIHAWAK* Kepada SITI SARA ABD WAHID dan AIDIL HIDAYAT . I do love both of you soo FUCKING DAMN MUCH ! ampa tinggai aku ampa memangg KEJAM lahh ! Ampa tinggai aku memangg ampa tak sayangg aku lahh macam mana aku sayang ampa GILA GILA ! Janji jgn tinggai aku wehh ? 




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)