Wednesday, November 9, 2011

Aku masih PEREMPUAN yea :)


Assalamualaikum SEMUA :)

Sorry nah semua , kalau tiba tiba dua tiga hari nih EC rajin sangat UPDATE mcm mcm . HAHAHA . Mungkin ada yang rasa semakk kea . UPTOYOU , kalau rasa semakk . BOLEH keluar jea teruss . Saya mcm mana pun tapa yeaa :)

Apa pandangan ampa tentang gamba ini :)

Ramai cakap dah gamba nih RUPA MUKA LELAKI . WHATTHAHANGER ? Hahaha ! NOPNOP ! STILL pompuan paaa ? EC tak kesah lah apa ampa nak kata . Setiap orang lain pandangan dea kan ? EC tak kesah . Jangan sampai ONEDAY ada cakap aku PENGKID pulakk . SEPAK buntut laju laju satgi kodd . Haaa ! dok diam diam kat situ . Ampa belum tengok gamba nih lagi .


Amacam ? ada macam LELAKI ? Takdak ?! ALHAMDULLILAH~ Aku suka ! aku suka ! Sayangg hang hang paaa lahh ! BANYAKBANYAK sayangg ! okay MALAS nak cakap banyak . THANKS yang memahami siapa diri EC yang sebetolnyaa . Sebelum tuh ! hoi ! dah cuti sekolah hoiii ! MERDEKA SAT ! Holalala ! Buboiiiii <3



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)