Wednesday, October 26, 2011

TAHNIAH AWAK BERJAYA LAGI =.=


SPECIAL TOO SOMEONE YANG TELAH BERJAYA BUAD AKU TERASA DENGAN DEA
awak ? THANKS yeaa sebab tengking saya tadii :)
HARGAI sgt sgt perbuatan awak yang hanya pentingkan DIRI tuhh -.-


Apa tujuan awak tengking saya ?
SUPAYA benda bodoh tuh boleh buad awak puas hati ?
supaya awak bangga tak tunduk dgn perempuan ?
supaya awak rasa awak gentleman ?
kan saya dah cakap !
saya benci orang yang BARAN .
okayy fine !
hari nih saya ajak awak keluar ,
untuk pengetahuan awak ,
dari malam semalam sampai pagi tadii saya tunggu jawapan awak .
Apa awak buadd ?
Habuk pun tadak kanngg ?
asal susah sgt untuk awak luang masa awak dgn saya ?
kalau awak dah rasa taknak keluar dgn saya hari nihh ,
bgtahu siang siang lahh ,
supaya saya tak tunggu awak mcm org bodoh ,
terus terang lahh cakap ,
saya dah naik LEMAK dgn perangai awak .
Jgn buad saya fikir pendek pasal hubungan kita nihh .
Sabar org ada tahapnya awak .
Yea memangg !
memangg saya sygs awak ,
sygs sgt sgt !
tapi bila awak buad mcm nih dekat saya ,
sayangg tuh dah jauh pergi tinggal saya .
Kalau dah muak cakap awal awal .
Kita boleh settle cepad cepad kan ?
yang mcm awak sendiri nak .
setahun lebih pun tadak guna .
Kalau masing masing tak paham masing masingg :(

awak  AZMIRUN BIN ISA ?
saya sentiasa cari mana salahnya saya dalam hubungan kita nihh :(



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)