Monday, October 24, 2011

DUDE ! hang okayy kan ?!


Entri kali nih pasal someone ,
nama dea EC kena private kan , sorry |
DUDE ! hang okayy kan kan ?!
Dude ! bila dpt tao hg naik court HARI INI !
ouhh damnn ! risau sial !
Rindu lawakk bodoh hangg ,
sumpaa aku tatao pasaii hang sebab aku ta pegi sekola ,
Dude ! hang penah cakap nanti bila aku tadak ,
tadak sapa dah nk gelakk bila hang buad lawakk kan ?
tapii hang begong ! 
Hang berambuihh tinggai kami dulu !
SMVSPII akan sunyi wehh tanpa hang ,
percaya lahh ckp aku ,
SUNYI PEKAK !
sorry too emotional sikit .
Ntah napa tiba tiba aku risau pasai hang .
then rindu gila babenggg dekat hang .
Harap sgt lahh dpt jumpak hang lagi lepas nihh .
Aku sayangg hang nahh !





Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)