Thursday, October 27, 2011

FARAH IZZATI dan AIDIL HIDAYAT :)


|
|
|
V

See ? aku tengah mencomel comelkan mukaa aku .
Hahaha , macam lah COMEL sangat budakkk nih -.-
Okayy nih kami ! kami lahh , takkan hampa kodd ,
Tudung purple COMEL itu Farah Izzati busukbusuk !
Heeeeeee :D tudung hitam yg hitam tuh AKU lahhh , oikoik !
dah dah ! sepak buntut kang ! dok gelak gelak pulokk =.=
Kami tengah berkelahh nihh *tolongjelessikitboleh?!*
Act , lepakk lepak jea pungg , bosan ehh dok ruma , hampa taw apa ?



selain daripada itu , hasil dari lepak tadii .
Saya telah menambahkan lagi seorang kenalan yg saya tak kenal sebelum nihh .
*AYATMACAMMINTAKAKIJEA?*
Ehhhh ! heran pulak aku dea mintak KAKI ?
Dah dah , kembali bersambung topik asal^^
Okayy awokk ! let me introduce dekat awokk pasal seorang jejaka nihh**


Nama dea Aidil Hidayat .
Full name dea , aishh ! mana nk taw ! baru kenal mangkuk !
masa aku nk meet dea nih sumpaa aku ingat dea CHUBBY .
tengok gamba atas suda lahh , hahahaha . KIDDIN yea sygs*
Kuengg kuenggg ! tengok tengok bila dah berdepan ?
Awwww~ handsome nokkk !
tak mcm dalam gamba nih punggg ?
kurus , kacak . Erk ?!
rambut jea spoil sikit . HAHAHAHA !
Dea ROMANTIK kudd , hakikikikikiki *GELAKGEDIK*
Yang paling penting , suka sangat ngusik aku budakk nih !
Well , THANKS dude ! kerana buad aku hepi hari ini :)



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)