Sunday, October 23, 2011

Pening -,-


Okayy , dea memang pandai pujuk EC. 
Memangg pandai buad EC tersenyum balikk .
 Tadii kami cakap kejap . 
Kejap ? tipu lahh bnyak banyak . 
EC tanya dea pasal MEROKOK , 
then EC cakap kenapa merokok ? 
| dah tak sayang kea yg merokok tuhh ? |
then dea cakap
| orang takk sayangg diri orang , orang sayangg dea | 
Ohmaiii ! sweet gila babengg ayat dea !
 Lagii ? dea ckp yg kena stop ckp jap sebab dea nak kua , pastuh EC cakap 
| alaaaaaaa , lambat lah kalau mcm tuhh |
pastuh dea balas 
| tunggu lah satt sayangg |
 Hahaha , dea ckp EC manja , 
erkk ?! soo ? tak salah kan manja dgn hang sorang jea budakk hoii ?! 


Saja nak habaq yg aku sayanggg hang gilaa babengg kodd !
memangg kecewa gilaa lahh kalau hang buad aku kecewaa -,-
soo pleasee , jgn buad aku kecewa dengan hangg^^
sebab aku percaya hang boleh buad aku bahagiaa :)



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)