Friday, October 28, 2011

MENANGKAP GAMBAR :)


Hello peeps ! tadi ptg hujan lebat gila babengg kang ? Erkk ?! bukan tadi ptg lahh , SEMALAM petangg . Sumpaa lebat ! dah EC tergegeh soreng soreng dekat RUMAH . Mai sekali guruh , melatah tak berlagu kod hang pungg ! Hahahaha , terkejut sikit arhh . Malas banyak banyak . Nak cerita sikit lah satu benda nihh . Dulu EC dah bikin rosak Canon PowerShotA580 mama . Then ? perbaik rm300 kodd . Jenuhh lah ! tapi sekarang dah okayy . Then tadi papa cakap CAMERA uhh EC punyaa . Hahahaha ! happy tahap TENOK hang ! pastuh EC ptg kemarin dlm dok GURUH tuh . EC gedik SNAP gamba BARU . Erkk ?! hang dah jemu ehh tengok muka aku ? Okay ! *PIMAINJAUHJAUH* Heran pulakk aku hang jemu kea takk ? HAHAHAHAHA :D



See my tonggek tonggek picha ? my sayangg busuk busuk Cik Suha cakap mcm JUSTIN BIEBER . Gila hang muka aku ropa muka JB ? WHATTHAFISHHMONGER* JUSTINBIEBER FAKE mungkin lah ada sikit . Hahaha , Eiyzad Bieber lahh kod ? MUAHAHAHAHA ! See ? dgn BACKGROUND serata warna PINK . Huduss ! Hitam okay lah jugakk , Semardd ouh kalau hitam , tapi dah kalau background hitam model hitam nak nampak apa ? HAHAHA *GELAKGULINGGULING* 

nak story pasal petang kemarin jugakk , EC lepak lepak depan rumah . Then datang arh satu budak nih lalu jea pungg depan rumah EC , Haishh ! ushar aku lain macam jea budak . HAHA , nih kompem nk kenal pasti JANTINA aku . HAHAHAHA* bongok ! jangan lepas nih ada orang cop aku ada GF sudahh , LESBIAN kaa ? JENUHH ! *SEPAKBUNTUTORGKATAAKULESBIAN*
Aku straight okayy ? Ada BOYFIEE jahat jahat lagikk :D
*FAKTA--->BERGAMBAR SESUATU YANG TAK BOLEH DITINGGALKAN^^



Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)