Friday, October 7, 2011

KEPUTUSAN TELAH DITETAPKAN .


Hai awak awak semua ? sihat ? Sekarang EC nk tell the truth-nye . Haa ! okay okay . sekarang ? EC ada dekat ruma , sepatutnya , minggu nih bukan minggu balek kampung rite ? then tiba tiba EC balekk . Panjang cita , malas nk ulas dekat sini . 


Tapayah EC nk mentioned nama WARDEN tuh dekat sini . Yeaa ? lastly , parents EC paham jugakk ap yg sedang EC alami . berpihak jugak dekat EC . Sumpaa aku sygs FAMILI aku . EC takkn pegi mintak maaf dekat si WARDEN nihh , dan EC takkn pernah tarik balekk sumpa EC dekat dea . Tuh dea punya pasal . Dh naik semakk bila fikirkan kau warden bodoh ! Then ? hina hina EC ckp EC hingin nk jadi warden . Ohmaiigucci ! tolong lhaa . Sampai mampus pun aku ta hingin gelaran mcm kau ! Sebab aku tanak jadi kau , gila kuasa . Kau take care lha kawan kawan aku elok elok . Walaupun diri kau pun kau ta terurus . bole orangtua ?

Perenggan nih special utk budak perempuan nihh . Rapat dgn famili aku . Haloo awak ? serius saya ckp , awak memang baik , sebab awak saya dpt sekola sini kan . sebab awak saya dpt mcm mcm pngalaman mcm nih kan . Maaf kalau saya ckp yg awak ta iklas tolong saya . Kan kan ? saya dh dpt agk . Kalau starting pun dh ta ikhlas tambah ending dea . 

Sekolah Menengah Vokasional Sungai Petani 2
EC sygs sgt sgt sekola nihh . Memang dh mcm sebati dh dlm diri nihh . 10 bulan sekola dekat sini . Dh mcm mcm EC belaja . Dh mcm mcm EC rasa . 

SATU
Dpt kenal apa itu erti persahabatan .

DUA
Dpt rasa apa dikatakan MUSUH .

TIGA
Dpt rasa apa erti kata LELAH .

EMPAT
Dpt rasa mcm mana nasib seorang budak yg teraniaya .

LIMA
Dpt rasa mcm mana hidup dibenci .

Lasly , EC mesti rindu saat saat nihh . Mesti nanges bila tengok gamba gamba nih . Tuh tandanya yg saya terlalu sygskan awak awak semua ! 10 bulan der berada di bangku sekola VSPII . Sapa ta sedih bila nk tinggai semua kenangan nihh . Rindu nk ulang semua nihh .


RINDU TIME NIHH , TIME PERMAINAN RAKYAT .





RINDU TIME RIADAH .




RINDU TIME SUKAN .





RINDU TIME PROGRAM SEKOLAH .





walaupun benci asrama , EC tetap rindu kenangan dlm BLOK .




Akhir kata VSPII tetap dlm hati EIYZAD CHIBI . Anda semua tetap EIYZAD CHIBI sygs sampai mati . Janji kawan sampai mati , walaupun bnyak mata tak suka kita semua bersatu . Kalau dh nama kawan , mcm mana pun tetap sekalii kan ? 




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)