Wednesday, October 26, 2011

JOGGING JOGGING !


Kami jogging ouhh , TAK PERCAYA ? up to you lahh sayangg . 
Tak suruh percaya pun , kueng kuengg kuenggg -.- 
Heeeeeee :D kami jogging 3 orangg jea nohh . 3 orangg pun jadi keja keng keng ?
Ehh , lantak lahh . Nak sihat buad pea ajak orangg . Hahahahaha *gelakjahat*
Bukan dok ajok , takdok sapo nk join lohh .
nasib nasib badan kami jugak nak kuruss ! ouhhhyeahhh !


See muka aku ?
Bapak happy nk exercise . HAHAHA .
Budakk sihat memang mcm nih *sihatkeanyahh*


Nyahhh ! hang tak jeles kaa tengok kami ?
SWEET ouhh ,
SHOOTshoot gitu . Hang ada kaa nyahh ?
tadak kan *tolongjelessikit*
Dirakam oleh CIK FARAH :)


Nampak aku ?
yea memangg aku pendek pun .
BUKAN PENDEK ! dlm proses nk tinggi :D
Nih FARAH IZZATI .
Besties TAMAN aku kodd dea nihh .
Aku sygs deaaaaa !


Both them lah yg TEMAN aku jogging rini ,
Ehhh , EC bangga ada KAWAN mcm depa .
Thanks Allah pertemukan EC dgn mereka .
kalau dah nama kawan ?
Mcm mana pun tetap kawan lah awakk^^
ENJOY nyahh jogging rinie :)




Awak suka POST ini ? LIKE lah ♥

No comments:

Post a Comment

Hai awak yang COMEL ! Dah baca kan POST kite ? Tak salah kan kalau awak ringan ringankan jari menaip satu dua KOMEN . Boleh kan kan ? TERIMAKASIH :)